Cookie Consent by Free Privacy Policy website

SMART technologie - aktuality

Zákaznický portál a Sledování chytrého vodoměru „online“ je již od roku 2024 sjednoceno!

Vážení odběratelé,

náš zákaznický portál je průběžně stále rozšiřován o další funkce. Nyní se jedná o tzv. sledování chytrého vodoměru „online“. Každý, kdo je již zaregistrován do zákaznického portálu a má osazen vodoměr se zařízením pro dálkový odečet, si může do cca 10 pracovních dní od namontování měřidla, sledovat spotřebu vody prostřednictvím zákaznického portálu. Registrace do zákaznického portálu probíhá standardně na internetových stránkách, odkaz ZDE.

Více informací ke sledování vodoměru „online“ najdete v sekci Pro zákazníky, záložka Smart technologie. Výhodou je možnost spravování více odběrných míst jedním odběratelem pod jedněmi přihlašovacími údaji. Pokud po přihlášení do zákaznického portálu neuvidíte všechna svá odběrná místa nebo Vaše smlouva o dodávce vody je vedena na firmu (IČO) a nemůžete se registrovat, kontaktujte prosím zákaznické centrum VaK na telefonních číslech  463 030 232,  463 030 253 nebo e-mailovou adresu smlouvy@vak.cz.

V případě, že byste měli zájem o zasílání upozornění na nestandardní odběr vody z Vašeho chytrého vodoměru, stačí vyplnit žádost a zaslat ji na uvedenou e-mailovou adresu. Žádost naleznete v sekci „Pro zákazníky, Formuláře ke smlouvě, Žádost o zasílání upozornění na nestandardní odběr z chytrého vodoměru“. Pro odběratele, kteří tuto službu již využívají a nechávají si zasílat upozornění na nestandardní odběr, se nic nemění! Upozornění bude zasíláno na Vámi zadané údaje i nadále. Sledovat vodoměr „online“ lze v zákaznickém portále stále pouze ve vybraných lokalitách – Choceň, Lanškroun, Jablonné nad Orlicí, Králíky a Letohrad s přilehlými částmi Orlice a Kunčice a nově i v obci Libchavy (Dolní a Horní).